CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

14.12.07

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ CLINT EASTWOOD!


ΕΓΩ: Καλημέρα, Κλιντ. Χαίρομαι πάρα πολύ που σ' έχουμε μαζί μας σήμερα. Για πες μου λοιπόν, θέλεις να παλέψουμε;

ΑΥΤΟΣ: Καλημέρα, 3parties. Να παλέψουμε;

ΕΓΩ: Ναι, να παλέψουμε. Το κάνεις τόσο ωραία στα έργα σου!

ΑΥΤΟΣ: Όχι, 3parties. Δεν παλεύω δημοσίως. Άλλωστε πέρασαν εκείνες οι εποχές.

ΕΓΩ: Κρίμα... Για πες μου λοιπόν, πότε και πώς ήταν η πρώτη φορά που έκανες σεξ;

ΑΥΤΟΣ: 3parties, δεν νομίζω πως η συγκεκριμένη ερώτηση είναι η καλύτερη για να ξεκινήσει μια συνέντευξη.

ΕΓΩ: Καλά. Μήπως θέλεις λίγη κοκαίνη πριν συνεχίσουμε με άλλες ερωτήσεις; Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για ν’ ανεβείς λιγάκι, σε βλέπω λίγο σφιγμένο.

ΑΥΤΟΣ: Όχι, 3parties, κι ελπίζω να κάνεις πλάκα.

ΕΓΩ: Καλά, ρε Κλιντ, δε θέλεις τό ’να, δε θέλεις τ’ άλλο, τι θέλεις τελικά;

ΑΥΤΟΣ: Θα μπορούσα να σου μιλήσω για την καινούρια μου δουλειά.

ΕΓΩ: Να σου πω, Κλιντ, οι καινούριες σου δουλειές δεν μ’ ενδιαφέρουν και τόσο. Πιο πολύ μου άρεσαν οι παλιές, τότε που ήσουν νέος και ωραίος. Αξέχαστος θα μου μείνεις σ’ εκείνα τα σπαγγέτι- γουέστερν, με το πουράκι σου, το πόντσο σου, τα μισόκλειστα μάτια, τα σφιγμένα χείλη... Αχ, βρε Κλιντ, ήσουν μεγάλη καύλα, συγγνώμη για την έκφραση. Και σε βλέπω τώρα και λέω: Πώς ήταν και πώς έγινε...

ΑΥΤΟΣ: 3parties, παρεκτρέπεσαι.

ΕΓΩ: Αχ, ναι, έτσι μ’ αρέσεις. Λακωνικός...

ΑΥΤΟΣ: Η καινούρια μου δουλειά, λοιπόν...

ΕΓΩ: Άσε μας ήσυχους με την καινούρια σου δουλειά, ρε Κλιντ, τώρα μιλάμε για τις παλιές.

Θυμάσαι εκείνη τη σκηνή από τη «Μεγάλη ληστεία της Μοντάνα» που σού ’χε βγει το χέρι και τό ’βαζες μόνος στη θέση του; Πρέπει να την είδα καμιά τριανταριά φορές στην επανάληψη.

ΑΥΤΟΣ: Ναι, ναι, αλλά στο καινούριο μου έργο, «Letters from Iwo Jima»...

ΕΓΩ: Ή στο «Κρεμάστε τους ψηλά», εκεί που σε κρεμάγανε, κι είχες το μάτι πρησμένο γιατί σ’ είχαν σαπίσει στο ξύλο πιο πριν...

ΑΥΤΟΣ: Στο «Letters from Iwo Jima», λοιπόν...

ΕΓΩ: Ναι, ναι. Μας τα λες μετά αυτά. Πώς το λέγαν εκείνο το άλλο που έπαιζες, αυτό που κάτι καλόγριες ή τι σκατά ήτανε σου κόψανε το πόδι, γιατί τις φλέρταρες όλες;

ΑΥΤΟΣ: «The beguiled».

ΕΓΩ: Α, μπράβο. Θυμάσαι βλέπω, μπράβο, μπράβο, συνήθως στην ηλικία σου δε θυμάται κανείς τίποτα. Έχω ένα θείο –στην ηλικία σου- που δε θυμάται τι φαί έφαγε το μεσημέρι, αλλά με τσακίζει στις ιστορίες απ’ τον εμφύλιο κάθε φορά που πέφτω πάνω του στο τηλέφωνο. Εκεί να δεις λεπτομέρειες.

ΑΥΤΟΣ: 3parties, για το θείο σου θα μιλήσουμε τώρα;

ΕΓΩ: Καλά ντε, μη φωνάζεις. Ούτε μια μικρή παρέκκλιση δεν ανέχεσαι; Στο «The beguiled», λοιπόν, θυμάμαι ένα πράγμα που δε μ’ άρεσε.

ΑΥΤΟΣ: Τι ήταν αυτό, 3parties;

ΕΓΩ: Το καλάμι σου και οι αστράγαλοί σου. Ήταν πολύ λεπτοί. Φόραγες μια ρόμπα και φαινόντουσαν.

ΑΥΤΟΣ: 3parties, αυτή η συνέντευξη άρχισε να γίνεται κουραστική.

ΕΓΩ: Σαν καρφίτσες φαίνονταν τα πόδια σου κάτω απ’ τη ρόμπα, βρε Κλιντ. Από κει και πέρα ήταν που άρχισα να χάνω το ενδιαφέρον μου για σένα. Δεν ήσουν ο τέλειος άντρας, όπως νόμιζα.

ΑΥΤΟΣ: ...

ΕΓΩ: Αυτό που επίσης με πείραξε, Κλιντ, ήταν που σου στείλαμε γράμμα με τις φίλες μου, και μάλιστα στα γενέθλιά σου, κι ούτε που απάντησες.

ΑΥΤΟΣ: Δεν διαβάζω ο ίδιος τα γράμματα των φαν μου, 3parties. I am a very busy person.

ΕΓΩ: Κι εγώ δεν είμαι μπίζι δηλαδή ρε Κλιντ; Έχεις υπ’ όψιν σου τι δουλειά θέλει ένα μπλογκ για να στηθεί;

ΑΥΤΟΣ: 3parties, δεν ξέρω καν τι είναι μπλογκ.

ΕΓΩ: Είναι ένα online περιοδικό.

ΑΥΤΟΣ: Πληρώνεσαι;

ΕΓΩ: Όχι.

ΑΥΤΟΣ: Τότε γιατί το κάνεις;

ΕΓΩ: Δε μου λες ρε Κλιντ, ποιος παίρνει αυτή τη συνέντευξη; Εγώ ή εσύ; Άντε μη γίνουμε γης μαδιάμ εδώ μέσα. Επίσης, θα σε παρακαλούσα να φορέσεις αυτό το σακάκι κι αυτή τη γραβάτα. Έτσι όπως ήρθες ντυμένος για τη συνέντευξη της στερείς κάθε επισημότητα.

ΑΥΤΟΣ: Πάρε από μπροστά μου αυτά τα ρούχα, 3parties.

ΕΓΩ: Φόρα τουλάχιστον το πόντσο. Να θυμηθούμε τις παλιές καλές μέρες, τότε που ήσουν νέος και ωραίος.

ΑΥΤΟΣ: 3parties, νομίζω πως αρκετά κράτησε αυτό το καρναβάλι. Αποχωρώ.

ΕΓΩ: Αμ, δε. Εγώ θα φύγω πρώτη. Όχι, επειδή είσαι διάσημος, νομίζεις ότι θα σ’ αφήσουμε να μας κάτσεις στο σβέρκο κιόλας. Άντε μπράβο, γέρος άνθρωπος.

ΑΥΤΟΣ: Στο καλό, 3parties.

ΕΓΩ: Κλιντ...

ΑΥΤΟΣ: Ορίστε.

ΕΓΩ: Ξέρω ότι είμαι εκτός θέματος, αλλά... Με παντρεύεσαι;

ΑΥΤΟΣ: Όχι.

ΕΓΩ: Αει στο διάολο, Κλιντ.

ΑΥΤΟΣ: Αει στο διάολο 3parties.

ΕΓΩ: Καλά ντε, μια προσπάθεια έκανα. You cant blame a man for trying, έτσι δε λέτε εσείς οι Αμερικανοί;

ΑΥΤΟΣ: Ναι, έτσι λέμε.

ΕΓΩ: Σ’ ευχαριστούμε για τη συνένετυξη, Κλιντ.

ΑΥΤΟΣ: Η χαρά ήταν όλη δική μου, 3parties.

5 comments:

Anonymous said...

εμένα μου άρεσε και ως dirty Harry

γιατί κρύβει έναν καημό

ένα ντέρτι...

3 parties a day said...

Κι ένα Μάγκνουμ 45, επίσης!
Make my day, punk!

Anonymous said...

Αγαπητή κυρία Θρήπαρτη,

Είναι δυνατόν να προσβάλλετε ολόκληρον Κλιντ για τη γάμπα του;
Αν συνεντευξιάσετε τον κύριο Πίττ πάντως, να του χώσετε λίγο γιατί έκοψε τους κοιλιακούς μετά τη γέννα και πλέον δυσκολευόμαστε να παίξομε τρίλιζα.

;),
Σουσού

3 parties a day said...

Πρόσβαλα τον Κλιντ; Με τη μεγαλύτερη ευγένεια του μίλησα! Μέχρι και κόκα του πρόσφερα να χαλαρώσει, αλλά μας τό 'παιζε ακατάδεχτος.
Θα δω τι μπορώ να κάνω με τον Πιτ. Σου το υπόσχομαι. Τρελλάθηκε στις γέννες κι αυτός, όλα θα του πέσουν σιγά-σιγά.

Ινδιάννα said...

Καλά, με γονάτισες στο γέλιο, δηλαδή, δεν έχω λόγια! Είσαι θεά!!!